Pytania i odpowiedzi

  • Kim jest wirtualna asystentka?
    To osoba, która pracując zdalnie, on-line, wspiera przedsiębiorców, freelancerów i twórców internetowych swoim czasem, doświadczeniem i umiejętnościami.
  • Jak wygląda proces rozpoczęcia współpracy?
    1. Najpierw przeprowadzimy bezpłatną konsultację i ustalimy jakie zadania potrzebujesz oddelegować.
    2. Następnie prześlę do Ciebie maila z podsumowaniem rozmowy i dopasowaną ofertę.
    3. Jeżeli będziesz zainteresowana/y, podpisujemy umowy, wystawiam fakturę bez VAT.
    4. Po otrzymaniu płatności zabieram się za pracę.
  • W jakich godzinach pracujesz?
    Pracuje zdalnie, z domu.
    Staram się wykonywać powierzone mi zadania najszybciej, jak to jest możliwe, głównie w godzinach wieczornych od 19 do 24.
    Nie oznacza to jednak, że wysyłając polecenie w środku nocy, na godzinę przed realizacją, czy w dzień świąteczny natychmiast usiądę do komputera.
    W weekendy jestem offline, chyba że sytuacja jest nagła i wymaga mojej interwencji.
  • Ile kosztuje usługa Wirtualnej Asystentki?
    Istnieje możliwość wykupu pakietów godzinowych w 3 różnych wariantach (5, 10, 20 roboczogodzin), każdy ważnych 30 dni
    oraz rozliczenie się projektowo za wybraną usługę.
    Podane na stronie ceny są orientacyjne.
    Szczegółową wycenę przedstawiam zawsze po rozmowie i ustaleniu dokładnego zakresu zadań.
  • Co jest wliczane do czasu pracy?
    Do czasu pracy  (wykupionego pakietu godzin) wliczam pracę nad Twoimi zadaniami, ale również każdą formę kontaktu.
    Raz w tygodniu umawiamy się na 30-minutową wideo rozmowę podsumowującą tydzień pracy, która również jest wliczana do pakietu.
    Do czasu pracy należy też wliczyć naukę nad programem, którego chcesz, bym się dla Ciebie nauczyła.
    Zatrudniając pracownika na etat, płacisz mu od pierwszego dnia, niezależnie od tego, że musisz go nauczyć wszystkiego, wdrożyć w obowiązki.
    Dlatego szanujmy swój czas.
  • W jaki sposób się rozliczasz?
    Przed rozpoczęciem współpracy, razem z umową wystawiam fakturę bez VAT.
    Dopiero jej opłacenie oraz podpisanie umowy skutkuje współpracą.
  • Co sie dzieje z niewykorzystanymi godzinami z pakietu?
    Niewykorzystane godziny przepadają, nie ma możliwości, aby przeszły na następny miesiąc, albo, bym zwróciła pieniądze.
    Podpisując umowę z klientem, rezerwuję określoną ilość godzin dla niego.
    Nawiązując współpracę, jestem w stanie określić, czy mam moce przerobowe na danego klienta.
    Jeżeli godziny, by przechodziły na kolejny miesiąc, nie byłabym w stanie wykonywać dobrze swojej pracy.
  • Czy można Ci oddelegować połączenia przychodzące?

    Nie.

    Nie zajmuje się połączeniami przychodzącymi.

  • Czy możesz dokonywać płatności w moim imieniu?

    Nie dokonuje płatności w imieniu moich klientów.